Mezonitě

Mezonitě (Threadlifting) je procedura pro napnutí kůže a v boji s příznaky stárnutí.

Mezonitě lze doporučit v následujících případech:

• hluboké nosoretní rýhy
  • pokleslá a povislá kůže na krku a bradě
  • vertikální vrásky na čele
  • vrásky v oblasti očí
  • ptóza prsou
  • korekce změn souvisejících se stárnutím kůže na vnitřních částech stehen, ramen, břicha, v oblasti dekoltu
  • v některých případech lze mezonitě použít pro vypnutí ochablých svalů

Co jsou mezonitě (Threadlifting)

Liftingové nitě se používají při proceduře sloužící pro napnutí kůže (jinak zvané Threadlifting), a tím napomáhající v boji s příznaky stárnutí.

Jak tyto nitě pracují?

Aplikace nití napíná kůži, zlepšuje její strukturu a vzhled. Vývoj těchto nití vyvolal opravdovou revoluci v oblasti metod omlazení těla a obličeje. S jejich pomocí je možné získat výsledky, které jsou obdobné účinkům konturní plastiky, ale bez chirurgických rizik.

Jak probíhá vlastní ošetření

Nitě jsou zaváděny pod kůži pomocí speciální jehly z chirurgické oceli. Jehla má neobvykle tenký průměr, proto nezanechá na kůži žádné stopy. Mezonitě se vyrábějí z biokompatibilního samovstřebávacího materiálu – polydioxanonu. Po aplikaci pod kůži udržují tkáně v nové poloze a spouštějí kolem sebe proces vzniku jakési nové kolagenové sítě, neboli kolagenové „kostry". Během šesti až devíti měsíců se nitě rozpouštějí, ale kolagenová kostra zůstává a ještě dalších několik let poskytuje přirozené napnutí kůže. Jakmile tento efekt zmizí, lze postup opakovat.

Threadlifting lze kombinovat s různými dalšími metodami:

• peeling
  • aplikace botuloxinu
  • plazmoterapie
  • mezoterapie
  • přístrojové broušení
  • ozónová terapie

Jaká je kontraindikace liftingových nití?

Liftingové nitě nejsou doporučovány v případě zánětu, onemocnění kůže nebo pokud máte sklony k tvorbě keloidních jizev.

Mezonitě

Cena ošetření závisí na rozsahu a spotřebě materiálu
  • zákrok - od 5 000 Kč