Ošetření obličeje Ericson Laboratoire

logo-ericson

Exkluzivní francouzská kosmetika doporučená Pařížskou elitou.

Ericson Laboratoire poskytuje komplexní, inovativní a profesionální řešení všech kosmetických problémů a umožňuje vytvářet individuální programy pro každého klienta. Všechny kosmetické řady nabízí produkty i na domácí péči, které podporují efekt profesionálních ošetření. Objevte svět krásy Ericson Laboratoire!

FRESH CAVIAR – BOHATÝ POTENCIÁL ČERSTVÝCH KAVIÁROVÝCH BUNĚK

Prestižní péče o obličej s pravým jeseteřím kaviárem. Procedura zaměřená na buněčnou stimulaci, zpevnění, hydrataci, výživu a čištění. Příjemně vonící organická kosmetika bez chemických konzervantů, umělých barviv a vůní. Péče o pleť pro ženy a muže od 25 let.

HYDRA CLINIC – INOVATIVNÍ PÉČE V BOJI PROTI SUCHOSTI A DEHYDRATACI PLETI

Inovativní hydratační a vyživující péče pro ženy a muže od 25 let, která je výsledkem technologického a vědeckého výzkumu.

Řada HYDRA CLINIC obsahuje 4 inovativní aktivní látky, které působí na přirozené mechanismy v kůži a spolu s dalšími vzácnými rostlinnými extrakty představuje intenzivně hydratačně- výživné působení s maximálním regeneračním účinkem.

caviar

ENERGY LIFT – KOREKCE TVARU OBLIČEJE BEZ CHIRURGICKÉ TRAUMATIZACE, BEZ BOLESTI, BEZ RIZIKA.O 10 LET MLADŠÍ ZA 42 DNÍ.

Nechirurgický lifting a bezinjekční vyplnování vrásek pro ženy a muže od 35 let.Toto silné nechirurgické ošetření je velmi originální a jediné svého druhu. Umožnuje plně retrukturovaat kontury obličeje tím, že v sobě slučuje dva ruzné učinky.

BEZPEČNÁ PROTIVRÁSKOVÁ TERAPIE

Ericson Laboratoire vyvinul inovativní a efektivní kosmetickou terapii – Skinjexion, skutečnou alternativu injekčních zákroků: botulotoxinových, hyaluronových injekcí a mezoterapie. Díky synergii obsažených látek poskytuje nejen okamžitý efekt, ale i dlouhotrvající výsledky. Efektivně zabraňuje předčasnému stárnutí pokožky. Účinek salonního ošetření umocňuje použití endotermické masky a dvou nástrojků.