Rhinoplastika

Rhinoplastika cena, doporučení, možnosti i varování

Nejedná se o banální zákrok, a tak je na místě veliká rozvaha. S námi však dovedete učinit úspěšné a informované rozhodnutí.

Začněme podstatnými údaji, které má cenu o rhinoplastice a samotné operaci znát.

Možnosti rhinoplastiky

Zřejmě víte, že se pod pojmem rhinoplastika skrývá plastická operace nosu.

Může vyřešit vaši nespokojenost se vzhledem nosu – s jeho tvarem, velikostí, s jeho špičkou, sklonem, hrbolkem, s vybočenou nosní přepážkou… zkrátka lze vymodelovat v podstatě nový nos na přání.

Rhinoplastika však dovede být i praktická a vyřešit problémy s dýcháním.

Nezáleží na tom, zda se jedná o operaci z estetických či zdravotních důvodů. Rhinoplastika cena i doporučení zůstávají stejné (ale vždy samozřejmě absolutně na míru právě vám).

Jak to celé vypadá?

Před zákrokem

Je nezbytné nejprve absolvovat nezávaznou konzultaci s naším plastických chirurgem. Dostanete podstatné informace jako rhinoplastika cena ve vašem případě, průběh operace, bezpečnost, doporučení a vhodnost zákroku právě u vás.

Doporučení před rhinoplastikou

Asi 2–4 týdny před operací je nutné vysadit léky obsahující kyselinu acetylsalicylovou. Mohou ovlivňovat srážlivost krve, a tím zvýšit krvácivost. Operace se nedoporučuje ihned po prodělaném zánětu nosních dutin kvůli zvýšenému riziku komplikací. Není vhodná u pacientů mladších 18nácti let.

Rhinoplastiku může absolvovat pouze zdravý jedinec.

Jak probíhá rhinoplastika – cena za krásný nový nos

Nebojte se, cena za rhinoplastiku není nijak neúnosná. Bolesti se nemusíte bát - operace se provádí v celkové narkóze, z přístupu z nosních dírek. Při větší opravě nosu se upravují jeho měkké části, nosní přepážky, kůstky a křídla, a chrupavky. Při rhinoplastice měkkého nosu pak měkké tkáně.

Operace trvá 45–90 minut.

Hospitalizace

Je nutná na 1–2 dny, po propuštění pacient dodržuje asi 10 dnů klidový režim. Je nutné smrkat opatrně a nos se musí čistit vatovými tyčinkami s dezinfekcí. Na pooperační bolesti lékař předepisuje analgetika či antibiotika. Je nutné vyvarovat se úrazu a zhruba měsíc nesportovat. Mohou se objevit modřiny a otoky, které během krátké doby vymizí.

Další malá cena za rhinoplastiku je i nutnost sádrové fixace, po 10 dnech probíhá kontrola u lékaře. Po sundání dlahy je nutné provádět jemné tlakové masáže.

Rhinoplastika je náročný zákrok, kompletní hojení a regenerace probíhá až 12 měsíců v závislosti na pacientovi. Někdy se mohou objevit otoky po nočním spánku nebo zvýšené námaze. Občas se může projevit zhoršení průchodnosti nosu vlivem tvorby slizničního otoku.

Rhinoplastika cena?

Zajímá vás, na kolik taková operace přijde? Rhinoplastika i cena se odvíjí od typu provedené operace. Nejvhodnější tedy bude nejprve tuto otázku probrat s naším odborníkem při nezávazné konzultaci. Jistě se ale pro představu podívejte na záložku Rhinoplastika cena.

Rhinoplastika

• Měkký nos - 29 500 Kč