Ozonová terapie je nejlepší investicí do vašeho zdraví

Ozonoterapie jako metoda omlazení

V současné době ozonová terapie pomáhá při léčbě mnoha nemocí a je také aktivně používána v kosmetologii, což umožňuje pacientům zpomalit proces stárnutí kůže. Po konzultaci s odborníkem, je nutné absolvovat minimálně 7–12 léčebných sezení, abyste dosáhli požadovaného výsledku.

Ozon je modifikace kyslíku, která se skládá z tří-atomových molekul. Ozonová terapie je jedinečnou léčebnou metodou bez použití léků, při které se do těla zavádí aktivní kyslík, bez zapojení plic do tohoto procesu. Ozon pomáhá odstraňovat toxiny z těla, stimuluje metabolismus, zlepšuje stav pokožky. Tato léčebná metoda je známa již více než sto let – pro léčebné účely ozon byl používán na začátku 20. století a první lékařský generátor ozonu byl vytvořen v roce 1916. V současné době ozonová terapie je používána v mnoha klinikách po celém světě, včetně Německa, Ruska, Švýcarska, Francie, Itálie a dalších zemích.

Rozsah použití ozonové terapie je velmi široký. Aktivní kyslík pomáhá při léčbě nemocí, jako jsou trofické vředy při cukrovce, ateroskleróza, křečové žíly, metabolické poruchy, chronická pankreatitida atd. Současně ozonová terapie je velmi oblíbená v dermatologii – tato metoda se používá k léčbě jizev a odstranění strií, léčbě celulitidy, zlepšení stavu nehtů a vlasů. Ozonová terapie se doporučuje lidem s problémovou pokožkou (akné, příliš suchá nebo mastná pleť) a také pro prevenci předčasného stárnutí kůže (zlepšení kontur obličeje, odstranění vrásek).
Procedura se provádí dvěma způsoby: ve formě podkožních mikroinjekcí nebo intravenózně (v závislosti na indikacích a po konzultaci s odborníkem). Oba postupy jsou bezbolestné a bezpečné.

Při léčbě celulitidy ozon pomáhá spalovat přebytečný tuk a umožňuje kosmetologům opravit problémové oblasti těla pacienta. Ozon ničí bariéry mezi tukovými buňkami, čímž eliminuje efekt pomerančové kůry. Průběh léčby v tomto případě je 5–10 procedur. Kontraindikace pro tento zákrok jsou minimální. Mezi kontraindikace patří dysfunkce štítné žlázy, nízký krevní tlak, akutní infarkt myokardu, těhotenství, sklon ke křečím nebo alergie na ozon.

Léčba ozónem je nyní častěji používána v sanatoriích a penzionech, díky širokému spektru terapeutických účinků. Ozon pomáhá zlepšit metabolismus v boji proti nadváze a různým metabolickým poruchám v těle. Tuto metodu používají také lékaři k prevenci a posílení imunity –ozon působí, když antibiotika nepomáhají proti bakteriím, virům a plísním, při dysbakterióze.

Ozon má následující léčivé účinky:

• protizánětlivý účinek
  • ničí bakterie, viry, plísně
  • obohacuje krev kyslíkem, zlepšuje její vlastnosti, snižuje viskozitu
  • podporuje hojení ran
  • aktivuje metabolismus
  • posiluje imunitní systém

Kurzy ozonové terapie lze opakovat v intervalu 5–6 měsíců.

Také by vás mohlo zajímat:
Léčba celulitidy
Kosmetika